Comunicáu

El pasáu 4 d’abril los cuerpos de represión del Estáu Español arrincaron la nomada “operación Puma 70” cola cuenta de detener, imputar, amedranar y criminalizar a cuanta más xente meyor. Esta persecución, que ye claramente una vengación policial, dió de resultes l’ingresu en prisión preventiva d’Ismael, un mozu de 18 años vecín d’ún pueblu del sur de Madrid.
Esiximos la puesta dafechu en llibertá ensin cargos y absolución d’Isma. El nuesu compañeru convirtióse n’ún de los oxetivos de la represión del Estáu Español gracies, en bona midida, a la criminalización de los medios de desinformación que tán al so serviciu.
De xacíu, esiximos tamién que se respete’l principiu cimeru de la presunción d’inocencia que munches persones ya medios-y negaren.
Nun vamos tar de brazos cruzaos ante estos intentos d’apavoriar a tola xente que llucha a la escontra de la dictadura del capital y les sos inxusticies. L’autodefensa de los pueblos y de les persones contra toa tiranía ye un derechu fundamental al que nun vamos arrenunciar enxamás. El so autoritarismu nun ye otro qu’una prueba más de qu’esti sistema solo puede caltenese por aciu la violencia ya la represión policial.
Dende la Plataforma pola Llibertá d’Isma, faemos un llamáu de solidaridá a toes y toos, persobretoo a les persones que se manifestaren el 22 de marzu en Madrid pa que, ente toes, llogremos lliberar a Ismael del secuestru que sufre. Les Marches pola Dignidá nun pueden desabrise del nuesu collaciu, y pidímos-yos que faigan tou lo posible pola lliberación d’Ismael.
Esta persecución a toa persona que se remonte contra’l réxime establecíu nun tien de faer más qu’aumentar la nuesa fuerza y unidá, y por eso nun vamos folgar hasta consiguir la llibertá dafechu d’Isma.
Plataforma pola Llibertá d’Isma

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s